Jest to odrębny dział w ramach serwisu eGospodarka.pl, poświęcony wyłącznie ofercie Klienta, z dowolnie modyfikowalnym pakietem form reklamowych przeznaczonych do jego promocji. Tworzony jest na podstawie materiałów Klienta i widoczny w menu „Zakupy i usługi”, z każdej podstrony serwisu.
Pakiet usług
- utworzenie i utrzymanie działu oraz bezpośredni adres WWW prowadzący do działu
- wybrane formy reklamy oraz link w sekcji „Zakupy i usługi” (dostępnej na wszystkich stronach)
Koszt miesięcznego utrzymania mini-site'u ustalany jest indywidualnie z Klientem.
Aby uzyskać dodatkowe informacje prosimy o kontakt z Biurem reklamy.
W ramach działu Porady tworzony jest specjalny profil eksperta, w którym można umieścić logo firmy, opis działalności (produktów i usług) oraz dane teleadresowe. Porady eksperta zostaną zamieszczone w oddzielnym wątku eksperckim, możliwym do wyróżnienia kolorem, w dziale tematycznym najbliższym branży klienta. Czas trwania kampanii do jednego miesiąca. Pytania w dziale Porady mogą zadawać wyłącznie zarejestrowani użytkownicy serwisu eGospodarka.pl.
Aby uzyskać dodatkowe informacje prosimy o kontakt z Biurem reklamy.
Konkurs, jest formą reklamy, w ramach której tworzonych jest do 5 stron konkursowych, utrzymywanych w serwisie przez okres dwóch tygodni w subdomenie konkurs.eGospodarka.pl. Zagospodarowanie stron jest dowolne, muszą jednak zawierać założenia konkursu, jego regulamin (z nazwą organizatora) oraz nagrody, ufundowane przez organizatora.
Aby uzyskać dodatkowe informacje prosimy o kontakt z Biurem reklamy.
Nowe miejsce reklamowe umożliwające publikację własnych informacji firmowych w dziale Komunikatów PR. Propozycja kierowana jest zarówno do agencji PR, jak i przedstawicieli wszystkich firm pragnących opublikować komunikat prasowy.
Aby uzyskać dodatkowe informacje prosimy o kontakt z Biurem reklamy.
Miejsce reklamowe w Szablonach CV i listów motywacyjnych udostępnianych na eGospodarka.pl, przeznaczone w szczególności dla firm i działów zajmujących się tematyką HR, w tym rekrutacją pracowników.
Aby uzyskać dodatkowe informacje prosimy o kontakt z Biurem reklamy.